DENDA

Assalamualaikum.Wowwww,ketemu lagi kita ya.Sudah lama gue enggak meng-update blog.Pokoknya gue sibuk bangattttt.Struggle midyear exam you know,Busy tolong umi.Buat homework.Hahaha.Dah dah lah menipu tu.Wahhh,sejak bila aku jadi warganegara Indonesia ni?hahaha.

Nak cerita,nak cerita,nak cerita.12/7/2013.Hari malu sedunia bagi aku.Kena DENDA!!Uwaaaaaa..Okay,cerita dia macam ni.Ha!Nak tahu tak?Alaa,kalau jawab taknak tahu pun aku tetap nak cerita jugak.HAHAHAHA.

*Dalam kelas.Lebih kurang pukul 9.00 lebih-lebih*

Cikgu:Okay,saya nak tanya kamu tentang kata tugas.Siapa boleh bagi contoh kata tugas?
 
Kelas 4 SAINS:*Bunyi kipas pusing*--

ala,macam biasa lah kan.Kalau tanya sukarela memang takda lah.Kita orang lebih suka konsep SUKAPAKSA.HAHAHA!

Cikgu:Okay,saya tanya sorang-sorang.Siapa tak jawab berdiri kat luar kelas.Okay,puteri bagi contoh?

Abbit:Untuk.

Cikgu:okayy duduk,syamimi?

bla bla blaaa.Sampai lah time aku.

Cikgu:Ha,Norina Liyana?

Aku:Errr errr.Sekiranya?

Cikgu:*geleng-geleng*

Ahhh,sudah.Dia geleng-geleng pulak.Pandang Sue.Woi Sue,apa dia eh?

Aku:Ha cikgu!Maka.

Cikgu:Okay duduk.Sebenarnya kata tugas ada 17 je.Yang kamu sebut sampai 25 tu buat apa?Ha,kata tugas yang tidak tersenarai diminta berdiri ok.

Then  dia sebut lah sampai 17 tu.Know what?Jeng jeng jeng!!!Kata tugas yang aku sebut TAK TERSENARAI.OH Myyyyyyyy.

Then,aku tengok sekeliling.Yeaayyyyy!Ramai berdiri.Geng aku lah ni.Muahahahaha.Ala,mesti cikgu suruh ketuk ketampi je.Alaa,takpe lah.Bukan kesah sangat pun.*cakap dalam hati*

Cikgu:Ha,siapa yang berdiri tu datang depan sekarang.Buat tangan kedepan.
 
Eh eh.Ni bukan pic budak lelaki kelas aku.Curi pic google.Eh eh,bukan curi.Pinjam.

Haaaa!!Dia suruh kitorang buat macam gambar kat atas tu.

Cikgu:Haaa,kamu semua pusing bangunan aras atas ni.Then,turun bawah pulak.Lepas tu naik atas balik.Tangan jangan jatuh!!!

Haaa?Turun bawah?Dengan jalan macam ni?Aduhhh,mana nak letak muka ni?Nasib baik ramai.Hahaha.Takda lah aku malu sangat.Kitorang ada 2 group.1 lelaki dan 1 perempuan.

Nak tak nak,kena jalan macam tu jugaklah kan?Lalu depan kelas 4B,4C,4D habis kena boooo.Mohon jangan cam muka aku.Ohhhhh,tercalar nama baik aku ni.Aku ni dah lah baik,berdedikasi,berwawasan tinggi.Okay2.Muntah pelangi!!!!!

Tapi,seronok jugak.Aku tak pernah kena denda macam tu.Paling teruk pun rotan je.Hahahaha.

Comments

edayu nurdin said…
Ha..kan dah kena..haha..okeylah 2 dpat pnglaman kn dngn kwan2..
norina liyana said…
Hahaha.Rezeki bulan puasa lah katakan.
edayu nurdin said…
Ha ahh..haha..ckgu 2 tetp syg awk!:)

Popular posts from this blog

Sesat dalam cahaya i-City

Alamak..flu

My first doodle..