My first doodle..

Salam satu malaysia.Sihat?Ok bagus..Orang buat doodle.Aku pun nak jugak.mana boleh mengalah kan.haha!so,hasilnya macam ni lah..


ok,jangan gelak.Sebenarnya aku dah lama nak buat doodle,tapi tak pernah jadi.Tangan keras,terketar-ketar buat doodle..macam orang parkinson.haha!

oleh sebab aku ni kurang kreatif,bukan kurang lah.memang tak pun.Jadi,aku duna PAINT jep lah.So,ni lah jadi nye.Ce tengok doodle tu.Takde tangan kan?haha!Tak pandai lukis tangan.Takut nanti jadi kaki pulak..

Comments

EmeLiena said…
fuhh, reti jugak buad doodle(s).
eme takreti pun sobb sobb ;[

LEPAK sini jum : TIPS HANTAR MESEJ KEPADA YANG TERSAYANG
nurpiska said…
okla tu boley buat doodle:)
norina liyana said…
hehe..tapi tak jadi sangat.btw,thank:)
eiqa azdhar_© said…
doodle yang sepasang tu mesti untuk aku kan..hahaha >perasan<

Popular posts from this blog

Sesat dalam cahaya i-City

Alamak..flu